برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولین در بانه

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین مراسمی با همکاری اداره بهزیستی و آموزش و پرورش در سالن اداره ارشاد اسلامی بانه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ هر ساله روز جهانی معلولین در بانه با شکوه خاصی در چندین مرحله برگزار می شود که این بار نیز اداره بهزیستی شهرستان بانه با همکاری آموزش و پرورش بانه و مدرسه با نیازهای ویژه تربیت اقدام به برگزاری این مراسم نمودند.

در ابتدای مراسم ریاست آموزش و پرورش و ریاست اداره بهزیستی روز جهانی معلولین را به تمامی معلولین گرامی و خانواده هایشان تبریک گفت ، صدیقی رئیس بهزیستی بانه با ارائه آمار تعداد پرونده ها و خدمات ارائه شده به معلولین از رسانه های جمعی خواست تا نسبت به آگاه سازی جامعه نسبت به حقوق معلولین تلاش کنند همچنین موضوع مناسب سازی محیطی را جدی بگیرند تا معلولین بتوانند فعالانه در تمامی جوانب اجتماع مشارکت پویا داشته باشند.

در این مراسم گروه نمایش کودکان مدرسه تربیت و گروه سرود ناشنوایان همچنین گروه دکلمه کودکان سندرم داون به اجرای برنامه پرداختند؛ در پایان از طرف اداره آموزش و پرورش و بهزیستی بانه جوایزی به گروه های اجرای کننده اهدا شد.

کد خبر 11126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد