بیله سوار ا هماش روزجهانی معلولان

فرماندار بیله سوار :تمامی ادارات و نهادهای دولتی شهرستان موظفند امورات مربوط به معلولان را در اولین فرصت انجام داده و نهایت تکریم را بعمل آورند.

فرماندار شهرستان بیله سوار در همایش روز جهانی معلولان که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد ضمن تمجید عملکرد بهزیستی گفت: تمامی ادارات و نهادهای دولتی شهرستان موظفند امورات مربوط به معلولان را در اولین فرصت انجام داده و نهایت تکریم را بعمل آورند.
حسن قبادی افزود: معلولان علیرغم محدودیتهای فیزیکی و جسمی در صحنه های مختلف علمی،فرهنگی،ورزشی و فعالیتهای اجتماعی خوش درخشیده و قابلیتهای خود را به اثبات رسانده اند طوریکه افراد سالم قابلیت انجام آن فعالیتها ندارند
نماینده عالی دولت تصریح کرد مجموعه بهزیستی باید زمینه توانمندسازی و ایجاد یا توسعه اشتغال معلولان را از طریق ارائه تسهیلات فراهم نموده و انان را از وابستگی به ادارات بسوی وابستگی به خودشان هدایت نمایند.
فرماندار شهرستان بیله سوار در ادامه به تمامی ادارات ،دستگاههای دولتی،بانکها و شهرداران هشدار داد که زمینه و شرایط لازم را جهت سهولت در تردد معلولان به معابر،اماکن عمومی،ادارات ،پیاده روها ،پارکها را فراهم آورند که این امر توسط نمایندگان فرمانداری و بهزیستی رصد شده و روسای ادارات در جلسات مناسب سازی باید در این خصوص گزارش عملکردشان را ارائه دهند.

کد خبر 11120

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد