اولین جشنواره موسیقی معلولین استان البرز برگزار شد

اولین جشنواره موسیقی معلولین استان البرز " به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مشارکت اداره کل بهزیستی استان البرز و همچنین با همکاری انجمن موسیقی استان البرز وانجمن معلولین آهوان در پنج گرایش موسیقایی و در دو قالب گروه نوازی و تکنوازی بدون محدودیت سنی به مدت دو روز در حال برگزاری میباشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز : اولین جشنواره موسیقی معلولین استان البرز " به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری و مشارکت اداره کل بهزیستی استان البرز و همچنین با همکاری انجمن موسیقی استان البرز وانجمن معلولین آهوان در پنج گرایش موسیقایی و در دو قالب گروه نوازی و تکنوازی بدون محدودیت سنی به مدت دو روز در حال برگزاری میباشد.

 در این جشنواره که به مدت دو روز در تاریخ های ۱۳و۱۴ آذرماه ساعت ۱۸ در محل سالن استاد سیروس صابر اداره کل ارشاد برگزار میگردد ۴۰ نفر از افراد دارای معلولیت بشکل انفرادی و گروهی با گرایش های خوانندگی و نوازندگی شرکت کرده و به هنرنمایی میپردازند.  

در شب اول این جشنواره که دکتر «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز و دکتر ناصرمقدم مدیرکل ارشاد اسلامی حضور داشتند ۲۰ نفر از توانخواهان به هنرنمایی پرداخته و حضار در این جشنواره را به وجد آوردند وایشان را به تحسین واداشتند.  

گفتنیست تماشای این جشنواره برای عموم مردم آزاد و رایگان میباشد.

کد خبر 11108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد