نشست سرپرست بهزیستی  با انجمن های معلولین استان بوشهر برگزار شد

جلسه مشورتی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی با حضور دکتر علیرضا حاجیونی سرپرست ، مژگان آل بهبهانی مسئول دبیرخانه مناسب سازی ،سهیلا اشجع معاون امور توانبخشی بهزیستی آرزومنوچهری سرپرست بهزیستی شهرستان و انجمن های حرکتی ، حسی و هم هنری معلولان استان بوشهر در دفتر مدیر این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر هدف از برگزاری این جلسه بررسی نقش تشکل های غیر دولتی در ایجاد فرصت های مناسب و پیگیری امور مربوط به مناسب سازی فضاها و محیط شهری بود،و مسائلی از جمله آگاه سازی ، آموزش فرهنگی، اجتماعی و حمایت از طرح های مناسب سازی از جامعه معلولین در بحث مبلمان ، فضای شهری و نیازهای جامعه توان یابان جهت حضور فعال در جامعه و دسترس پذیری مطرح شد.

سرپرست بهزیستی استان بوشهر ضمن ابراز خرسندی از حضور جامعه معلولین و تبادل اطلاعات در خصوص مناسب سازی گفت: محدودیت حرکتی و حسی معلولیت نیست و ناتوانی افراد در استفاده از توانایی ها و ظرفیت هایشان معلولیت می باشد.

دکتر علیرضا حاجیونی تصریح کرد بحث مناسب سازی بسیار گسترده است و نیاز به همکاری و روابط بین بخشی دارد که کامل کننده این مثلث خود جامعه افراد دارای معلولیت می باشندو باید توسط خود توانخواهان مشارکت طلبی و مطالبه گری صورت پذیرد.

حاجیونی عنوان داشت : از طرح ها و ایده های دانشگاهی که مرتبط با وظایف، عملکرد و اهداف سازمان بهزیستی می باشد حمایت می کند. 

آل بهبهانی مسئول دبیرخانه مناسب سازی بهزیستی استان گفت: NGO ها و انجمن های معلولین می توانند طرح های خود با موضوع مناسب سازی فضاهای شهری به دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان ارائه نمایند.

کد خبر 11103

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد