تقدیر سرپرست بهزیستی شهرستان بوشهر از کانون انجمن های  معلولین

به مناسبت هفته جهانی افراد دارای معلولیت جلسه ای با حضورآرزو منوچهری سرپرست اداره بهزیستی شهرستان بوشهر وکانون انجمن های معلولین در دفتر مدیریت این شهرستان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان بوشهر و به نقل از بهزیستی شهرستان بوشهر ،  در ابتدای این جلسه آرزو منوچهری ضمن تبریک  12 آذر روز جهانی معلولین، این روز را  پاس داشتن ارزشها ، به اثبات رساندن ، خواستن و توانستن دانست و گفت :  امیدوارم که در آینده نزدیک  بستر خوبی در  جامعه برای حضور حداکثری  افراد دارای معلولیت فراهم گردد.

سرپرست بهزیستی شهرستان بوشهر عنوان داشت : با ایجاد شرایط و فرصت های برابر برای این عزیزان می توانیم از پتانسیل ها و ظرفیت های بالای این قشر در جامعه بهتر استفاده شود که این امر نیازمند همکاری و توجه بیشتر سایر ادارات و دستگاهها با بهزیستی می باشد .

در ادامه مسئولین انجمن های معلولین ضمن تقدیر و تشکر بابت همکاری و مساعدت مجموعه بهزیستی مسائل و مشکلات خود را مطرح نمودند .

 همچنین به منظور گرامیداشت روز جهانی معلولان از فعالان کانون انجمن های  معلولین توسط سرپرست بهزیستی شهرستان  با اهداء  گل و لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی به عمل آمد .

کد خبر 11098

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد