جشن ویژه معلولین و توانخواهان در شهرستان سمنان

کسب رتبه دوم اداره کل بهزیستی استان سمنان در سنجش رضایت مندی ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی در کشور نشان از خدمات شایسته و مطلوب این اداره کل دارد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان جشن ویژه روز جهانی معلولین با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری ، مدیر کل ، اعضای شورای معاونین اداره کل بهزیستی ،جمعی از اعضای شورای شهر و رئیس توانبخشی هلال احمر استان سمنان برگزار شد.

بینایی مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در ابتدا ضمن تبریک هفته جهانی معلولین از زحمات مدیر کل و کارکنان اداره کل بهزیستی استان سمنان  در امر خدمت رسانی به معلولین تقدیر و تشکر کرد.

وی اظهار داشت:معلولیت  یک پدیده اجتماعی است و دولتها موظف هستند  خدمات را بطور شایسته  به این قشر از جامعه هدف بهزیستی ارائه دهند.

مدیر کل دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری در ادامه تاکید کرد: تلاش و رویکرد در بخش معلولیت، پیشگیری از معلولیت ها است و در این راستا پیشگیری در همه ی ابعاد زندگی فرد مانند سلامت روان مفید است .

بینایی کسب رتبه دوم کشوری اداره کل بهزیستی استان سمنان در جلب رضایت ارباب رجوع و صیانت از حقوق شهروندی را به مدیر کل و کارکنان بهزیستی استان سمنان تبریک و تهنیت گفت و بیان داشت:تلاش در حوزه خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت با رعایت شأن و کرامت انسانی آنان قطعا موجبات رضایت باری تعالی است.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان: ضمن گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی علی الخصوص شهید شاخص بهزیستی  شهید گرانقدر دکتر محمد علی فیاض بخش توفیق خدمت در سازمان بهزیستی و خدمت به جامعه معلولین را از موهبات الهی دانست که شامل خدمتگزاران در سازمان بهزیستی شده است.

مدیر کل سپس خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان در حوزه توانبخشی را بیان کرد و ادامه داد: با نگاه ویژه پرچمدار دولت تدبیر و امید و مسئولین در چند سال اخیر خدمات تخصصی در بخش معلولین مانند ، تصویب قانون حمایت از حقوق معلوان و دریافتی های مستمری مددجویان  و یارانه های مراکز توانبخشی افزایش یافته است .

وی تلاش در جهت رفع موانع مناسب سازی و حضور و مشارکت معلولین در جامعه را از دیگر خدمات بهزیستی در حوزه توانبخشی نام برد و اذعان داشت: اداره کل بهزیستی استان سمنان همواره مطالبه گر حقوق جامعه هدف خویش و معلولان تا حد توان است .

ایزدپور توانمندی و خود کفایی مددجویان در بحث اشتغال را از رویکردهای مهم بهزیستی دانست و گفت: سازمان بهزیستی با برخورداری کار فرمایان و افرادی که در جهت اشتغال مددجویان گام بردارند با توجه به خردجمعی و با شرایط برخورداری کارفرمایان از تسهیلات، عدم پرداخت مالیات و جبران عدم کارآیی پیگیر حضور فعال مددجویان و استقلال و توانمندی آنان است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان از خدمات و زحمات خانواده های معلولین تقدیر و تشکر و سپس اظهار امیدواری کرد :با تلاش و همکاری در تحقق هر چه بهتر و بیشتر قانون جامع حمایت از معلولین و افراد داری معلولیت در آتی شاهد بروز موفقیتهای بیشتر و حضور و ارتقای مشارکت فعال معلولین عزیز در فضای جامعه با  توسعه عادلانه و فراگیر هستیم.

 تقدیر از معلولین موفق در حوزه های علمی ورزشی و فرهنگی از دیگر برنامه های این جشن بود.

علیرضا ایزدپور : گرامیداشت هفته ملی و روز جهانی معلولین اداره کل بهزیستی استان سمنان با همراهی و همکاری شهرداری سمنان برگزار گردید و جا دارد از شهردار و پرسنل شهرداری سمنان در برپایی این جشن تقدیر و تشکر کرد و انصافا شهرداری سمنان یکی از دستگاه های پیشرو در امر مناسب سازی است .

 

 

کد خبر 11087

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد