ساری| مراسم روز جهانی معلولین در ساری برگزار شد

مراسم روز جهانی معلولان با حضور احمد حسین زادگان استاندار مازندران، دکتر باقری سرپرست بهزیستی مازندران، مسئولان استانی و جمعی از معلولین سراسر استان به همت شهرداری ساری و بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران حسین زادگاه ضمن تبریک روز جهانی معلولین، با بیان اینکه خصلت های انسانی و عواطف وجودم را مدیون کار در بهزیستی میدانم افزود :اوضاع پیچیده سیاسی دهه هفتاد شرایطی را فراهم کرد تا در بهزیستی بعنوان یکی از معدود نهادهای غیرسیاسی حضور داشته باشم.
وی ضمن گرامیداشت یاد شهید صبوری خاطرنشان کرد : بسیار خرسندم که بواسطه حضور در بهزیستی به پاک ترین، مظلوم‌ترین و معصوم ترین مردم جامعه خدمت‌رسانی کردم.
استاندار مازندران با بیان اینکه معلولیت جسمی نقص نیست و آنچه آسیب‌رسان است معلولیت فکرهاست تاکید کرد : مشکلات اجتماعی واقتصادی بقدری است که هرچقدر تلاش کنیم کافی نیست.
حسین زادگان خاطرنشان کرد : در برهه‌ای از زمان هستیم که دولت بواسطه دشوار ترین بحران های اقتصادی و نوسانات گوناگون سخت ترین شرایط موجود را تجربه می‌کند و در عین حال در تلاش است تا حداقل نیازهای معلولین را برآورده کند.
استاندار مازندران با اشاره به تلاش های دولت تدبیر و امید برای جامعه معلولین و تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولین تصریح کرد : اگر جزئیات قانون به درستی رعایت شود بسیاری از توقعات برآورده می‌شود.
وی در پایان خواستار بکار گیری تمام توان و ظرفیت بهزیستی در جهت ارتقا سطح زندگی معلولین شد و گفت :از پتانسیل عظیم مردم در غالب خیرین، سمن ها و موسسات مردم نهاد و اجتماع محور کردن فعالیت ها غافل نشوید.

گفتنیست در پایان استاندار مازندران از نمایشگاه نقاشی توانخواهان مراکز توانبخشی بهزیستی دیدن کرد.

کد خبر 11083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد