امروز افراد دارای معلولیت به عنوان کارآفرینان نمونه مطرح هستند

به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت محمدمهدی مسجدی رئیس اداره بهزیستی ، ادیبی رئیس اداره آموزش و پرورش و کارشناسان امور توانبخشی بهزیستی شهرستان با حضور در مدرسه کودکان استثنایی فجر شهرستان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از بهزیستی بردسیر محمد  مسجدی رئیس اداره در تشریح نقش پررنگ افراد دارای معلولیت در رشد و تعالی یک جامعه اظهار داشت : توانمندی های افراد دارای معلولیت امروزه در جامعه به قابل مشاهده است  و برخی از این افراد امروزه به عنوان کارآفرین نمونه کشوری  با ایده های نو و جدید برای بسیاری از افراد کرده اند.

وی همچنین از نقش پررنگ سازمان بهزیستی به عنوان متولی امور توانبخشی در جامعه سخن گفت و افزود : به زیستی با شعار به زیستن آحاد جامعه پای در عرصه خدمات اجتماعی  گذااشت و با تاسیس معاونت توانبخشی به کمک یکی از آسیب پذیرترین قشرهای جامعه یعنی افراد دارای معلولیت شتافت و امروزه در مناسب سازی ،اشتغال ،مسائل اجتماعی این افرادو... با تاسیس کارگروه های تخصصی به این شعار جامه عمل پوشانیده است".

ادیبی رئیس اداه آموزش و پرورش شهرستان در جمع معلمان و مربیان این مجموعه با  گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت از این رویداد به عنوان یک وافعه مهم شناساندن توانایی این افراد به جامعه یاد کرد.
وی همچنین از تلاش های  مجموعه بهزیستی در  حمایت از این افراد تشکر کرد و افزود : بهزیستی به عنوان متولی امور توانبخشی و خدمات رسانی به افراد دارای معلولیت و همچنین غربالگری های مداوم در کاهش معلولیت ها به عنوان یک سازمان علمی تخصصی فعالیت های چشمگیری در سطح جامعه داشته است.
در پایان توسط مسجدی و ادیبی با اهدای لوح سپاس از مدیر ،معلمان و مربیان این مجموعه آموزشی قدردانی شد  و همچنین با اهدای یک پکیج تحصیلی و همچنین گوش سپردن به درد و دل این عزیزان این عزیزان را مورد تکریم قرار دادند.

کد خبر 11081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد