برگزاری مراسم12آذر (روزجهانی معلولین) در مریــوان

با حضور رئیس اداره بهزیستی و کارکنان، رئیس آموزش پرورش مریوان و جمعی از فرهنگیان، ریس انجمن معلولین باور و نماینده مجلس شورای اسلامی در مدرسه باغچه بان مریوان مراسم 12 آذر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، مدنی فرد رئیس انجمن معلولین باور مریوان ضمن خیر مقدم و تشکر از اداره بهزیستی و اداره آموزش و پرورش مریوان، از مسئولین مربوطه خواهش کرد که فرد معلول تنها دل گرمی خود را شما می دانند و خواهش کرد که در حد توان خود جهت رفع نیازهای این عزیزان نیز برآیند.

در ادامه مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان مریوان وسروآباد ضمن همدردی با این عزیزان خاطر نشان کرد هنوز با شرایط مطلوب و مناسب برای معلولین گرامی فاصله زیادی داریم. ایشان در این زمینه تاکید کرد که دولت باید زمینه حضور متناسب با استعدادهای این افراد را در جامعه فراهم کند و بنده در حد توان جهت جذب بودجه های ویژه و امکانات مناسب کوتاهی نکرده و نخواهم کرد .

در پایان از طرف اداره آموزش وپرورش به تعدادی از فرهنگیان بازنشسته که 30سال خدمت صادقانه را در مدرسه کودکان استثنایی باغچه بان تمام کرده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر 11074

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد