جلسه‌ی هم‌اندیشی و هم‌افزایی بهزیستی با بانک رفاه کارگران برگزار شد

در راستای تحقق اهداف مشترک و تأکید بر مسئولیت‌های اجتماعی و نیز بمنظور ایجاد بستر مناسب و تسهیل شرایط برای بهره‌مندی بیشتر مددجویان تحت پوشش بهزیستی از ظرفیتهای موجود، جلسه‌ای با حضور مدیران و معاونین بهزیستی و بانک رفاه کارگران استان بوشهر تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکترعلیرضا حاجیونی سرپرست بهزیستی استان بوشهر در ابتدای نشست به تشریح فعالیتها و سیاستهای خرد و کلان سازمان بهزیستی کشور و برنامه‌های اداره کل بهزیستی استان پرداخت.

حاجیونی ابراز کرد: ما خواستار مشارکت‌جویی و حمایت طلبی از کلیه ادارات و سازمانهای دولتی و نیز انجمن‌ها، سمن‌ها و خیرین هستیم .

وی عنوان داشت : یکی از وظایف ما اعلام و ابلاغ دغدغه‌ها و دلنگرانی‌های مددجویان در حوزه‌ی اشتغال و مسکن می باشد.

همچنین وی بر امکان‌سنجی ظرفیتهای حامیان بهزیستی وتقویت توانمندیها و حرفه‌آموزی و مهارت‌افزایی معلولین و سایر افراد جامعه‌ی هدف تاکید کرد .

در ادامه مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان بوشهر با اشاره به اینکه بانک رفاه،بانکی سلامت محور است و به عنوان حامی نظام سلامت شناخته می شود،افزود:ما در مجموعه بانک رفاه همواره به مسئولیت های اجتماعی خود پایبندیم و معتقدیم که پیشرفت و آبادانی کشور در گرو توجه ویژه به حوزه سلامت است که تعامل و همکاری ما با سازمان بهزیستی در همین راستا تعریف می گردد.

سپهدار زارع توانمند سازی زنان سرپرست خانوار را از مهمترین اهداف بانک در راستای تقویت اقتصاد خانواده های نیازمند عنوان نمود و اضافه کرد:اعطای تسهیلات به این قشر از جمله حمایت های ما محسوب می گردد.

مدیر شعب بانک رفاه در پایان این دیدار،تامین بخشی از نیازهای کودکان بی سرپرست و یا بد سرپرست از محل کمک های نقدی همکاران استان در طی سالهای متمادی را با اهمیت دانسته و خواستار گسترش همکاری های بین سازمانی به منظور گسترش چتر حمایتی بر اقشار آسیب پذیر جامعه شدند.

در پایان نیز با هدف تعمیق روابط طرفین و توسعه‌ی خدمات به مددجویان بهزیستی تفاهم‌نامه‌ای بین طرفین امضا شد.

 

 

 

کد خبر 11057

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد