در رسانه/بازدید معاون استاندار ایلام از مرکز نگهداری معلولان

ایلام - ایرنا - همزمان با گرامیداشت هفته معلولان، معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و جمعی از مسوولان استان از دو مرکز ویژه معلولان بهزیستی ایلام بازدید کردند.

مدیرکل بهزیستی ایلام در حاشیه این بازدید با اشاره به فعالیت ۱۷ مرکز شبانه روزی معلولان در استان گفت: این مراکز به صورت خصوصی با نظارت بهزیستی فعالیت دارند.

زهرا همتی بیان کرد: بهزیستی بابت نگهداری هریک از مددجویان یارانه ماهانه به مراکز پرداخت می‌کند که جوابگوی ۶۰ درصد هزینه نگهداری این افراد است و مابقی باید از سوی خانواده‌ها تامین شود که عمده این افراد مشکلات اقتصادی دارند.

وی با تاکید بر ضرورت مشارکت افراد خیر در این زمینه افزود: از سال گذشته تمامی مددجویان پشت نوبت در مراکز این سازمان پذیرش و نگهداری می‌شوند.

در این بازدید علوه بر محمد نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام،مدیران کل امور اجتماعی، بانوان و روابط  عمومی استانداری ایلام، مدیران شورای هماهنگی دستگاه های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با همراهی مدیرکل و مسئولان بهزیستی ایلام حضور داشتند.

مسوولان با حضور در مرکز شبانه‌روزی نگهداری بیماران روانی شمیم کوثر ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز در جریان خدمات‌دهی به مددجویان قرار گرفتند.

نوذری معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به هریک از مددجویان این مرکز (در مجموع  ۹۰ نفر)  پنج میلیون ریال اهدا کرد.

مسوولان در ادامه از مرکز  توانبخشی خانواده و کودک کم شنوا آوا نیز بازدید کردند.

کد خبر 11046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد