پاکدشت | دیدار معاون فرماندار با جامعه هدف بهزیستی  شهرستان پاکدشت

معاون عمرانی فرمانداری پاکدشت با خانواده های نیازمند و معلولین ضایعه نخاعی تحت پوشش بهزیستی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی پاکدشت، در این دیدار که به مناسبت هفته معلولین انجام شد مهدی قمی معاون عمرانی فرمانداری به همراه محمود برزگر رئیس اداره  با دو خانواده معلول در شهر پاکدشت دیدار کرد.

مهدی قمی گفت: وظیفه مسئولان کمک به حل مشکلات جامعه معلولان و افراد نیازمند است و در این راستا باید با برقراری ارتباط عاطفی و ایجاد روحیه نشاط در جمع خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی از آنان حمایت کرد.
وی با تشکر از زحمات مدیر و کارکنان اداره بهزیستی پاکدشت در رسیدگی به مشکلات خانواده های تحت پوشش گفت: این بازدیدها به منظور آشنایی بیشتر با مشکلات نیازمندان و بررسی و رفع این مشکلات بوده و
 توجه به معلولان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی از مسائل مهمی است که دنبال می شود تا در راستای توانمندسازی آنان اقدام موثر صورت گیرد.

.رئیس اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت نیز ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای کمک به حل مشکلات افراد زیر پوشش گفت:ساخت مسکن، اشتغال، حمایت از خانواده های بی سرپرست و نیازمند و ارائه خدمات مختلف به کودکان و تدارک پیشگیری، درمانی و توانبخشی معلولان جسمی و روانی از جمله اقدام های انجام شده در این راستا بوده است.

معاون فرماندار  در این دیدار دو دستگاه ویلچر به ارزش 24میلیون ریال که از طرف بیت شهدای قمی  تهیه شده بود به خانواده ها ی مددجو اهدا کرد.

کد خبر 11044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد