بازدید مدیرکل و هیات همراه از کارخانه میهن یدک گرمسار

در حاشیه حضور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در برنامه هفته ملی معلولین ، بازدیدی از کارخانه میهن یدک گرمسار انجام شد و اشتغال مددجویی مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان  در هفته ملی معلولین از کارخانه میهن یدک گرمسار بازدید داشت.

در این بازدید مدیرکل بهزیستی استان را احمد پیوندی معاون توانبخشی ، انسیه ایمانی معاون توسعه پیشگیری و رعنا سورمه رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف اداره کل را همراهی می کردند .

ایزدپور دراین بازدید توضیحاتی را در خصوص خدمات اداره کل در جذب و اشتغالزایی مددجویان توسط کارفرمایان ارائه داد.

مدیر کل گفت: سازمان بهزیستی در راستای یکی از رویکردهای خویش با استفاده از اشتغال و توانمند سازی در خود کفای مددجویان در بحث اشتغال خدمات متفاوتی را ارائه می دهد.

وی گفت: معافیت از مالیات، جبران عدم کارآیی و برخورداری از تسهیلات کم بهره از خدمات بهزیستی در بحث اشتغال است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در پایان اظهار امیدواری کرد:بازتوانی و استقلال مددجویان تحت حمایت بهزیستی مستلزم همدلی و همکاری و تحقق خرد جمعی در شرایط کنونی است.

در ادامه این دیدار و بازدید که به مدت سه ساعت به طول انجامید مدیرکل و هیات همراه به بررسی و گسترش راه های همکاری بخش خصوصی و علی الخصوص شرکت میهن یدک گرمسار در ایجاد ظرفیت های اشتغال مددجویی پرداخته و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند .

کد خبر 11014

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد