قانون جامع حمایت از حقوق معلولین به درستی اجرا نمی شود/ بهره برداری از ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی از ابتدای امسال برای جامعه هدف بهزیستی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه قانون جامع حمایت از حقوق معلولین، قانونی مترقی است گفت: متاسفانه این قانون به ویژه در بخش استخدام معلولین در دستگاههای اجرایی به درستی اجرا نمی شود.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان غربی؛ دکتر سعید فریور در مراسم گرامیداشت روز جهانی معلولان با تبریک این روز از تلاش دولت و مجلس برای زنده کردن قانون جذب ۳ درصد معلولین در دستگاههای اجرایی خبر داد و افزود: دستگاههایی که سهمیه ۳ درصد را اجرا نکنند از این ظرفیت محروم می شوند.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در حوزه مسکن مددجویی و معلولان تصریح کرد: در این حوزه از ابتدای امسال ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی احداث و تحویل مددجویان شده است.

فریور به تفاهمنامه مشترک بهزیستی و سپاه پاسداران برای ساخت بیش از ۵ هزار واحد مسکن مددجویی در کشور خبر داد و گفت: با تلاشهای انجام گرفته آذربایجان غربی توانسته سهمیه یک هزار و ۷۵ واحد مسکن مددجویی را اخذ کرده که امیدواریم با همکاری سپاه شهدا هر چه سریعتر این واحدها را به اتمام برسانیم.
 

کد خبر 11013

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد