تهران|شهرستان قدس|برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد در بهزیستی شهرستان قدس

همایش پیشگیری از اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قدس، همایش پیشگیری از اعتیاد ویژه کارمندان ادارات به همت معاونت پیشگیری با حضور ناصر نیک افشار رئیس بهزیستی و سخنرانی دکتر فریدون طالبی درمانگر اعتیاد در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
دکتر طالبی با اشاره به دام های مختلف اعتیاد گفت: سطح سواد، سطح خانوادگی و یا معروف بودن اشخاص دلیلی بر عدم ابتلا و مصونیت افراد در برابر اعتیاد نیست بسیاری از معتادین را افراد تحصیل کرده در خانواده های سطح بالا شامل می شوند.
وی دلائل مصرف مواد را زیاده خواهی، لذت طلبی، افسردگی و ... دانست و آموزش مهارت های زندگی را در عدم مصرف بسیار مهم خواند.
گفتنیست: در حاشیه این همایش تست اچ آی وی توسط باشگاه مثبت به صورت رایگان از داوطلبان انجام شد.
از دیگر برنامه های انجام شده در این هفته می توان به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد توسط مرکز آسمان، مشاوره رایگان در امامزاده حضرتین به صورت رایگان توسط موسسه طب روان، ایستگاه مشاوره و پیشگیری از اعتیاد به مدت یه هفته در شهرستان قدس
برگزاری جشنواره نشاط اجتماعی، سلامت اجتماعی در سالن باقرالعلوم با حضور شهروندان، برگزاری همایش پیشگیری از اعتیاد ویژه مدیران صنایع و کارخانجات شهرستان قدس، حضور کارشناسان اورژانس اجتماعی در همایش کوه پیمایی خانوادگی از شهرداری قدس تا دره ازگی اشاره کرد.

کد خبر 1101

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد