به دنبال بروز برخی از اختلالات در اپراتور همراه اول از ابتدای این فرایند مشکلاتی پیش آمده که متاسفانه بخشی از آن همچنان وجود دارد با این حال جای هیچ نگرانی وجود ندارد و در صورتی که مراجعه سرپرستان خانوار با مشکل مواجه شد ضمن صبوری این اطمینان وجود دارد که به تمامی درخواستها رسیدگی خواهد شد. با توجه به برخی اختلالات امکان دسترسی به کد دستوری #۶۳۶۹* و سامانه hemayat تا ۲۰ آذر وجود دارد .
به اطلاع هموطنان میرساند، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای رسیدگی به درخواست افرادی که خود را محق دریافت بسته حمایت معیشتی دولت میدانند ولی در مرحله اول شامل این طرح نشدهاند بسترهای مناسب را آماده کرده است و از ۳ آذرماه رسیدگی به درخواستها با جدیت پیگیری شده است.
کد خبر 10977
نظر شما