پیام مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی بمناسبت روز جهانی معلولان

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در پیامی ضمن تبریک روز جهانی معلولان، بر ضرورت مشارکت افراد دارای معلولیت در فراهم سازی بسترهای توسعه پایدار تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی؛ درمتن پیام دکتر سعید فریور آمده است:

امروز شاهد آنیم در تلاش هایی که در راستای تقویت تغییرپذیری جوامع در برابر تغییرات و همچنین برای توانمندسازی زنان و مردان در استفاده از فرصت ها صورت می گیرد، توجه به حقوق و دغدغه افراد معلول بیش از پیش مدنظر قرار می گیرد.

دنیای کنونی به سرعت در حال تغییر است و جوامع نیز دگرگون می شوند، در  این میان، افراد معلول بیش از دیگران از تاثیرات بحران های انسان دوستانه و چالش های محیطی آسیب می بینند. این شرایط نباید ادامه پیدا کند و ما باید افراد معلول را در سیاست گذاری ها و تصمیم گیری ها مشارکت دهیم.

ما باید برای پیشبرد اهداف و نیز تحقق شعار"  ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر، عادلانه و پایدار" و نیز درباره مشارکت افراد معلول در فعالیت های انسان دوستانه تمامی تلاش خود را به کار گیریم تا بتوانیم افراد معلول را در تمامی محیط ها توانمند سازیم.

اینجانب روز جهانی افراد داری معلولیت را به جامعه هدف بهزیستی و افراد دارای معلولیت در آذربایجان غربی تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دکتر سعید فریور

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی

کد خبر 10941

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد