پیام استاندار کردستان به مناسبت هفته‌ی بزرگداشت معلولین

بهمن مرادنیا، استاندار کردستان در پیامی هفته‌ی بزرگداشت معلولین را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان؛ متن پیام به این شرح است:
12 آذر مصادف با 3 دسامبر (روز جهانی بزرگداشت معلولین) و هفته‌ی که این روز خجسته را در خود جای داده است هر ساله یاد آور گروهی از هم نوعان و هم وطنان ماست که نیاز های ویژه‌ی دارند و رفع این نیاز ها مستلزم دقت همدلی و همیاری تک تک احاد جامعه به ویژه مسولین دستگاه‌های اجرای می‌باشد.

لذا ضمن  تقدیم احترام و تکریم همه‌ی خواهران و برادران دارای نیازهای ویژه توجه تمامی مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرای، خیرین و سایر هم استانی‌های گرامی را به موارد زیر معطوف می‌نماییم.
1- با توجه به آثار اقتصادی نامطلوب تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان که امکان فعالیت‌های اقتصادی را کاهش داده است ضروری است مسولین دستگاه‌های اجرای سعی و تلاش خود را در راستای فرهنگ سازی و ایجاد نگرش مثبت و منطقی نسبت به توانمندی‌ها، نیازمندی‌ها و ترسیم جایگاه والای معلولان در جامعه به کار گیرند.
2-  از آن جا که قانون حمایت از حقوق معلولان (که در اردیبهشت1397 توسط ریس جمهور محترم به کلیه‌ی دستگاهی اجرای ابلاغ گردید) و سایر قوانین معطوف به آن از دستاوردهای شاخص و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشد ضروری است مدیران و مسولان کلیه ی ادارات نسبت به اجرای مفاد آن قوانین ،متناسب با وظایف و تکالیف خود اقدام نمایند.
بدیهی است قصور و کوتاهی هیچ کس در این مورد پذیرفتنی نخواهد بود.
3-  از دستگاه‌های متولی امور معلولین انتظار دارم  استانداری را از مشاوره و هم فکری خود در زمینه‌ی ارایه‌ی خدمت شایسته به جامعه‌ی هدف یاری نمایند.

4- شایسته است اصحاب رسانه در انعکاس مطالب مربوط به معلولین و تغیر نگرش و در یک کلام فرهنگ سازی در خصوص جامعه‌ی معلولین، بیش از پیش متولیان امر را یاری نمایند.
5-  از جامعه‌ی معلولین به ویژه مسولین تشکل‌های که در این زمینه فعالیت می‌نمایند و نیز از همدلان و هم یاران جامعه‌ی معلولین در خواست می‌نمایم که ضمن انتقال و انعکاس نیازهای واقعی این عزیزان استانداری و سایر متولیان امر را با ارائه‌ی طرح‌ها و پیشنهادهای واقع بینانه و کاربردی خود یاری نمایند.

کد خبر 10919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد