پیام مدیر کل بهزیستی استان بوشهر به مناسبت روز جهانی افراد دارای معلولیت

مشارکت عنصر کلیدی توسعه جامعه هدف بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر دکتر علیرضا حاجیونی سرپرست اداره کل بهزیستی استان در پیامی روز جهانی افراد دارای معلولیت  را تبریک گفت؛

متن پیام بدین شرح است:

به نام خدا

بی اغراق، تو منتخب خداوندی و انوار حق در درونت جاریست، تو دلی داری به وسعت آسمان و چشمهایی که خوب و زیبا راز درونی‌ات را فاش میکند ،جهانی که تو برای خود ساخته‌ای، جهانی ساده اما بی‌نظیر و زیباست .

۱۲ آذر مصادف با سوم دسامبر روز جهانی افراد دارای معلولیت با شعار 《ارتقاء مشارکت افراد دارای معلولیت برای دستیابی به توسعه فراگیر ،عادلانه و پایدار》 نامگذاری شده است، و در همین راستا برای رسیدن به توسعه فراگیر و توزیع عادلانه مشارکت همه مردم از جمله افراد دارای معلولیت و توانمند عامل اصلی و محوری به شمار می آید.

توسعه همه‌جانبه باید کرامت انسانها را نیز مد نظر قرار دهد و فرصت های برابر ،کارایی بیشتر و عدالت فراگیر بوجود آورد، چراکه جامعه ای به توسعه پایدار می رسد که در مسیر عدالت، حقوق همه افراد را تامین کند. دستیابی به توسعه انسانی پایدار مستلزم نگاهی جامع و برنامه مناسب برای مشارکت همه اقشار جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت خلاق و توانمند می باشد .

اینجانب این روز را به همه عزیزان دارای معلولیت تبریک عرض می کنم و امیدوارم شاهد بهبود شرایط برای مشارکت ، پیشرفت و توسعه هر چه بیشتر افراد دارای معلولیت در جامعه باشیم .                       

                دکتر علیرضا حاجیونی

        سرپرست بهزیستی استان بوشهر

کد خبر 10906

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد