گروه هدف بهزیستی الزاما افراد دارای معلولیت  و آسیب دیده نیست

سرپرست بهزیستی استان بوشهر به همراهی معاونین با عبدالامیر قاسمی فرماندار شهرستان دیلم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر به نقل از دیلم دکتر علیرضا حاجیونی سرپرست بهزیستی استان در ابتدای این نشست به شرح وظایف ، فعالیتها و مشکلات بهزیستی و جامعه هدف پرداخت و گفت: بهزیستی به همکاری دستگاه‌های اجرایی، مدیران مختلف، منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی، امامان محترم جمعه و جماعات، اعضای محترم شوراها، شهرداران و دهیاران، سمن‌ها و افراد خیر و نیکوکار و معتمدین محلات، در جهت تحقق رسالت ها و اهداف خود نیاز دارد.

وی گفت: گروه هدف بهزیستی الزاما افراد دارای معلولیت و آسیب دیده‌های اجتماعی نیستند، بلکه همه‌ی شرکای اجتماعی و تمامی تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازانی هستند که در شهرها و روستاها در قالب‌های کاری و اجرایی مختلف حضور دارند.

حاجیونی در نشست با فرماندار دیلم گفت: شهرستان دیلم پتانسیل بالایی در تحقق اهداف سازمان از طریق خیرین همیار بهزیستی دارد.

در ادامه عبدالامیر قاسمی فرماندار دیلم ضمن تقدیر از تلاش صادقانه و دلسوزانه کارکنان بهزیستی در راستای رفع مشکلات گروه هدف گفت: بهزیستی فعالیت‌های متنوع و گسترده‌ای دارد و اقشار مختلفی را تحت پوشش قرار داده و وظایف خطیری را بعهده دارد، و ما نیز به لحاظ محدودیت اعتبارات این سازمان حمایتی، وظیفه داریم به این سازمان کمک کنیم.

ایشان تصریح کردند: همه اقشار جامعه به نوعی با بهزیستی ارتباط پیدا میکنند و لذا نوع نگاه به بهزیستی باید تغییر کند.

عبدالامیر قاسمی عنوان داشت: خوشبختانه دولت در سال های اخیر برنامه‌های خوبی در جهت کمک به گروه هدف بهزیستی داشته و در وضع قوانین مربوط به معلولین نیز گام های خوبی برداشته است.

وی گفت: استفاده از ظرفیت های انجمن های مردم نهاد برای کمک به اهداف بهزیستی می‌بایست در اولویت کاری قرار گیرد.

کد خبر 10905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد