شهریار | مسابقات ورزشی ویژه افراد دارای معلولیت در شهریار برگزار شد

مسابقات فوتسال و بوچینا به مناسبت پاسداشت روز جهانی افراد داری معلولیت در شهریار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهریار، مسابقات بوچیا به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک با حضور احسان سبزگلین رئیس اداره وروسای ادارات ورزش و جوانان، بنیاد شهید و مسئولین تربیت بدنی شهرداری و بهزیستی شهریار در سالن ورزشی رضوی واقع درپارک کودک برگزار شد .
سبزگلین در حاشیه برگزاری مسابقات گفت: در دنیای امروز با افزایش تعداد معلولین و نیز گسترش انواع رشته‌های ورزشی و همچنین نیاز حیاتی معلولین به تحرک و فعالیت بیشتر جسمانی لزوم ابداع و به کارگیری روش‌ها و شیوه‌های جدید و آسانتر که خاص معلولین باشد بیش از پیش احساس می‌شود.
وی افزود؛ سالهاست که این باور و ذهنیت نادرست که محدودیتهای معلولین ضایعه نخاعی و حرکتی، مانع فعالیت های جسمانی و تمرینات بدنی آنان می‌شود، به کنار رفته و این عزیزان به این باوررسیده اند که ورزش تاثیر بسزایی بر سلامت جسم و روح دارد.
سازمان بهزیستی نیز تاکنون تا حد امکان از ورزشکاران معلول حمایت های لازم را انجام داده و این حمایت ها حتما ادامه دار خواهد بود.
همچنین با همت اداره بهزیستی و هیئت ورزشهای جانبازان و معلولان شهرستان، مسابقات فوتسال مراکز اعصاب و روان تحت نظارت بهزیستی شهریار به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک باحضور آقای فریدی مسئول تربیت بدنی بهزیستی شهریار، آقای هزار خانی معاون اداره ورزش و جوانان و اعضای شورای اسلامی شاهد شهر در سالن ورزشی شهدای این شهر برگزار شد .
گفتنیست: تیمهای مرکز فجر امید، مرکز روزبه به مقام اول و دوم  و مرکز هدایت و مرکز بهنود مشترکا به مقام سوم مسابقات دست یافتند؛  در پایان  به همه ورزشکاران لوح تقدیر و کارت هدیه اهداشد.

کد خبر 10896

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد