تامین مسکن و اشتغال مددجویان  در اولویت کاری سازمان بهزیستی است

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: تأمین مسکن و اشتغال و مرتفع کردن مشکلات درمانی مددجویان تحت پوشش بهزیستی در اولویت فعالیت ها و اقدامات این سازمان می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه،دومین جلسه پیگیری تفاهم نامه فی مابین شهرداری و بهزیستی استان کرمانشاه در محل دفتر شهردار کرمانشاه و با حضور دکتر رضوان مدنی مدیر کل بهزیستی استان و دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه برگزار شد.

در این دیدار که شهردارهای مناطق کرمانشاه ،معاونین شهرداری،معاونین و کارشناسان بهزیستی استان نیزحضور داشتند،دکتر رضوان مدنی ضمن تشکر از زحمات شهردار کرمانشاه در راستای خدمات رسانی به مددجویان بهزیستی استان، گفت: الطاف خیرخواهانه شهردار کرمانشاه و همکاران ایشان همیشه شامل مددجویان بهزیستی استان بوده است.

 وی ضمن ارائه گزارشی از روند ارائه خدمت در سازمان بهزیستی به مددجویان تحت پوشش، افزود: بیش از ۱۹۰ وظیفه برای بهزیستی تعریف شده است که از قبل تولد فرزندان که شامل مشاوره ژنتیک است شروع شده و تا دوران سالمندی نیز ادامه دارد.

مدیرکل بهزیستی استان گفت: با توجه به کمبود بودجه دولتی، عدم نیروی انسانی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری به منظور خدمت‌رسانی به مددجویان، می‌بایست از کمک و همراهی ادارات دیگر و خیرین در راستای کمک به اقشار ضعیف جامعه استفاده کرد.

 این مسئول اظهار داشت: تأمین مسکن و اشتغال و مرتفع کردن مشکلات درمانی مددجویان تحت پوشش بهزیستی در اولویت فعالیت ها و اقدامات این سازمان می باشد.

 در پایان این جلسه بندهای تفاهم نامه فی مابین بهزیستی و شهرداری مورد بررسی قرار گرفت و شهرداران مناطق گزارشی از روند اقدامات انجام شده ارائه نمودند.

کد خبر 10888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد