افزایش 2.5 برابری حق پرستاری معلولان ضایعه نخاعی/ایجاد اشتغال برای 1618 مددجوی بهزیستی کرمانشاهی در سال 98

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 622 معلول ضایعه نخاعی در استان داریم که از خدمات بهزیستی بهره مند بوده که بر اساس پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی خوشبختانه حق پرستاری برای این عزیزان افزایش 2.5 برابری داشته است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر فاطمه رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور در برنامه رادیویی- تلویزیونی صدای شهر صداوسیمای مرکز کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن 12 آذرماه روز جهانی معلولان، اظهار داشت: حوزه خدمات بهزیستی به جامعه هدف بسیار گسترده است به طوری که 153 هزار نفر مددجو تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر و از ابتدای سال جاری 6800 نفر متقاضی خدمات بهزیستی پشت نوبت دریافت مستمری و کمک معیشتی هستند، افزود: متاسفانه اعتبارات دولتی کفاف خدمات دهی به مددجویان را نمی دهد و ما نیازمند یاری خیرین هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: 622 معلول ضایعه نخاعی در استان داریم که از خدمات بهزیستی بهره مند بوده که بر اساس پیگیری ها و تلاش های صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی خوشبختانه حق پرستاری برای این عزیزان افزایش 2.5 برابری داشته است.

دکتر رضوان مدنی، همچنین پرداخت شهریه مددجویان دانشجو تحت پوشش را از دیگر خدمات بهزیستی به جامعه معلولان عنوان کرد و بیان داشت: معلولان عزیز دارای سه درصد سهمیه استخدامی در دستگاه هایی اجرایی هستند.

این مسئول به تعهد اشتغال زایی بهزیستی استان برای 2200 نفر از مددجویان در سال جاری اشاره داشت و تصریح کرد: تاکنون از ابتدای سال برای یک هزار و 618 تن از مددجویان شغل ایجاد شده است

کد خبر 10880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد