65 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی مازندران واگذار شد

طرح واگذاری 65 واحد مسکونی به جامعه هدف و معلولین بهزیستی استان مازندران ، روز یک شنبه همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان سیمرغ برگزار شد.

آئین واگذاری نمادین کلید یک واحد مسکونی دارای خانواده دو معلول با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در روستای رکن کلا شهرستان سیمرغ برگزار شد.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران در آئین افتتاحیه ، گفت: همزمان با آغاز گرامیداشت هفته معلولین 65 واحد مسکونی در سطح استان مازندران به مددجویان بهزیستی واگذار شده است.

دکتر جمال باقری افزود: از مجموع این واحدهای مسکونی 12 واحد متعلق به خانواده دارای 2 معلول و 53 واحد هم مربوط به خانواده تک معلول و زنان سرپرست خانوار بوده است که تحویل  داده شد.

وی بیان کرد : این واحدها با کمک سازمان بهزیستی و سازمان بسیج سازندگی که به عنوان پیمانکار سازمان بهزیستی مراحل ساخت این واحدها را برعهده داشت ، تحویل مددجویان بهزیستی داده شده است .

مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام اینکه حدود 130 واحد مسکونی برای جامعه هدف بهزیستی در دست ساخت است ، گفت که این واحدها تا پایان امسال با کمک سازمان بهزیستی و خیرین به بهره برداری خواهد رسید .

باقری بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون  379 واحد مسکونی تحویل خانواده های دارای 2 معلول ، تک معلول و زنان سرپرست خانوار داده شده است .

کد خبر 10875

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد