بهارستان | برگزاری کمیته طرح کاهش طلاق در بهزیستی بهارستان

کمیته طرح کاهش طلاق و زنان سرپرست خانوار با حضور خزایی رییس بهزیستی و نمایندگان ادارات ذیربط در بهزیستی بهارستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی بهارستان، فرجعلی خزایی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره  و نوع خدمات ارائه شده به جامعه هدف در زمینه کاهش طلاق گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب نیازمند همکاری تمامی ارگانهای ذی ربط بصورت تخصصی در زمینه طرح طلاق و پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از آن هستیم.
وی ادامه داد: آسیب و مشکلاتی که زوجین و خانواده های آنان قبل و بعد از طلاق متحمل می شوند آثار و عواقب سنگینی به بدنه خانواده وارد می کند.بنابراین با بررسی عوامل موثر بر طلاق در زمینه های مختلف از جمله اقتصادی،فرهنگی،اجتماعی و....و برگزاری کارگاههای مهارت های زندگی بصورت پیوسته  توسط متخصصین می توان گام های موثری در این زمینه برداشت.
در پایان جلسه پس از ارائه مطالب توسط نمایندگان ادارات مصوباتی همچون فرهنگ سازی در زمینه مراقبت از کانون خانواده، حساس سازی مسئولین شهرستان به پدیده طلاق و عوارض ناشی از آن، بستن تفاهم نامه با ارگانها و ادارات مربوطه در خصوص آموزش وبرگزاری کارگاههای پیش از ازدواج در سطوح مدارس متوسطه و دانشگاه،بهره برداری از نظریه کارشناسان متخصص در این امر و در نهایت برگزاری همایش های علمی و آموزشی در سطح شهرستان صورت گرفت.

کد خبر 10863

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد