طی مراسمی با حضور مسولین کشوری و استانی دکتر مهدی پهلوانی ستوده به عنوان مدیر کل جدید بهزیستی استان قم معرفی شد و از خدمات دکتر هادی کریمی اصل سرپرست سابق بهزیستی استان قم تجلیل شد.

طی مراسمی با حضور مسئولین کشوری و استانی دکتر مهدی پهلوانی ستوده به عنوان مدیر کل جدید بهزیستی استان قم معرفی شد و از خدمات دکتر هادی کریمی اصل سرپرست سابق بهزیستی استان قم تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قم در این مراسم که دکتر رضا زاده معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور ، حجه الاسلام والمسلمین سید محمدی مشاور ایثارگران بهزیستی کشور ، دکتر محمد عباسی ریاست اداره فناوری اطلاعات ، ارتباطات و تحول اداری بهزیستی کشور ، دکتر گروسی معاون توسعه منابع انسانی استانداری قم و جمعی از مدیران ، خیرین و موسسات و مراکز بهزیستی حضور داشتند دکتر رضا زاده معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور طی سخنانی بهزیستی را سازمانی اجتماعی و تخصصی و متولی سلامت اجتماعی در کشور برشمرد و افزود این سازمان با طیف گسترده جامعه هدف از تولد تا سالمندی ، با برنامه های متنوع و متعدد برای بهترزیستن مردم و اقشار تحت حمایت فعالیت می کند و بی تردید می توان بهزیستی را نزدیکترین نهاد به قاطبه مردم ، نیازمندان و اقشار کمتر برخوردار دانست .

دکتر رضازاده کار در سازمان بهزیستی را توفیقی الهی و مسولیت در این سازمان را فرصتی بی نظیر برای خدمت به بندگان خدا برشمرد و خاطرنشان کرد ما جابجایی مدیران در این سازمان را به یک دوی امدادی تشبیه می کنیم که یک مدیر خدمتگزار بارمسولیت را تا مرحله ای می رساند و مدیرتلاشگر دیگری بار مسولیت را از او گرفته و تا سرمنزل مقصود طی طریق می کند .

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی کشور با اشاره به ویژگیهای های استان قم و ظرفیتهای خاص استان کار و خدمت در قم را دارای حساست خاص دانست و افزود هنر مدیران در استان قم استفاده از این ظرفیت فرهنگی و اجتماعی و معنوی است که انشاءالله امیدواریم با همدلی کارکنان خدوم بهزیستی استان و حمایت مسولین شاهد ارتقاء سلامت اجتماعی استان باشیم .

در ادامه این مراسم دکتر گروسی معاون توسعه مدیریت استانداری قم با اشاره به حضور مدیران سیاسی ، اقتصادی ، اجتماعی و بودجه ای در جلسه به هم افزایی مثل زدنی در بین مدیران استان اشاره کرد و افزود انتظار داریم مدیران بودجه ای و سیاسی استان بیش از پیش در یاری سازمان بهزیستی و حمایت از مدیرجدید که هم از مدیران پرتلاش و هم فرزند شهید هستند کوشا باشند

دکتر گروسی با اشاره به ضرورت هم افزایی و همدلی درونی در سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد موفقیت مدیرکل جدید در گرو استفاده از ظرفیت کارشناسی خوب بهزیستی ، ظرفیت ارزنده خیرین ، حمایت دستگاههای استانی و ملی و وقت گذاری شبانه روزی ایشان است .

معاون توسعه منابع انسانی استانداری قم ضمن تبریک هفته معلولین و روز 12 آذر به ضرورت توجه بیشتر کلیه دستگاههای استان به امر مناسب سازی اشاره کرد وافزود کارهای خوبی صورت گرفت است اما کافی نیست و انتظارات فراتر ازاین است و نقطه مطلوب خشنودی جامعه هدف و رضایت خداوند است.

دکتر گروسی ضمن تقدیر از خدمات ارزنده دکتر کریمی در مدت سرپرستی بهزیستی قدردانی کرد و افزود دکتر پهلوانی هم از مدیران شایسته استان ، فرزند شهید و دارای سابقه خدمت در بخشهای درمانی و فرهنگی بیناد شهید هستندکه برایشان توفیق خدمت آرزومندیم .

لازم به ذکر است در پایان مراسم از خدمات دکتر هادی کریمی اصل سرپرست سابق بهزیستی استان قم تقدیر شد و دکتر مهدی پهلوانی ستوده بعنوان مدیر کل جدید بهزیستی استان قم معرفی شد.

کد خبر 10854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد