واگذاری 11 واحد مسکونی به خانواده های حداقل دو عضو معلول

به مناسبت گرامی داشت روز جهانی افراد دارای معلولیت ، همزمان با سراسر کشور تعداد 11 واحد مسکونی به خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان تحویل داده شد .

به نقل از روابط عمومی بهزیستی ، دکتر ستاری مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه این مراسم گفت : تعداد 11 واحد مسکونی در قالب 1057 مسکنی است که در سراسر کشور و بصورت همزمان به جامعه هدف بهزیستی داده می شود .

مدیرکل بهزیستی استان اظهارداشت: بهزیستی استان اردبیل از ابتدای طرح نهضت تامین مسکن تعداد 1487 واحد مسکونی را تحویل افراد تحت پوشش داده است و تعداد 386 واحد مسکونی هم در حال احداث می باشد .

ستاری افزود : در راستای سیاست سازمان مبنی برتامین مسکن خانواده های حداقل دو عضو معلول ، بهزیستی استان با همکاری دستگاه های همکار( بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی ، بنیاد مستضعفان ، سازمان ملی زمین و خیرین مسکن ساز ) و در قالب تفاهم نامه پنج جانبه تعداد 82 واحد مسکونی تحویل خانواده های واجد شرایط شده است و تعداد 71 واحد نیز در حال احداث می باشد .

لازم به ذکر است : از تعداد 11 واحد واگذاری این برنامه 2 واحد به خانواده های حداقل دو معلول ، 7 واحد معلولین عادی و 2 واحد هم به زنان سرپرست خانوار بهزیستی استان واگذارشد .

کد خبر 10840

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد