در رسانه/۶۲۱ نوعروس مددجوی بهزیستی ایلام در نوبت دریافت جهیزیه هستند

رییس اداره مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسات خیریه اداره کل بهزیستی ایلام گفت: ۶۲۱ نوعروس مددجوی بهزیستی ایلام در نوبت دریافت جهیزیه هستند.

«نسرین شهبازی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام،  اظهار کرد: پویش تامین جهیزیه مددجویان زیر پوشش این نهاد با عنوان «حلقه وصل» از ۹ آذرماه در سراسر کشور با هدف جلب مشارکت های مردمی آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر621  نوعروس مددجوی زیر پوشش در این استان از سال ۹۶تاکنون در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که به علت محدودیت اعتبار، تامین جهیزیه آنها مقدور نبوده است.

شهبازی مدت زمان این پویش را یک ماه عنوان کرد و گفت: عموم افراد خیر، شرکت ها، موسسات خیریه و سایر افراد و گروه های مختلف  می توانند از طریق کمک نقدی و یا اهدا کالا در تهیه جهیزیه مددجویان زیر پوشش بهزیستی مشارکت کنند.

رییس اداره مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسات خیریه اداره کل بهزیستی ایلام از افرادی که تمایل به اهدا کمک نقدی دارند خواست تا کمک های خود را به شماره حساب ۱۵۰۷۲۱۱۳۴۵۰۶۰۰۱  بانک توسعه تعاون به نام بهزیستی یا شماره حساب ۴۱۶۷۰۳۴۵۴۱۷۵۰۸۳۲بانک مرکزی به نام بهزیستی و یا شماره کارت ۵۰۲۰۰۸۷۰۲۰۲۰۲۰۲۷ واریز کنند.

پایان پیام/

کد خبر 10834

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد