واگذاری ۱۲ واحد مسکونی به خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول

به مناسبت گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت و همزمان با سراسر کشور در قالب جلسه جلسه ویدئو کنفرانس ۱۲ واحد مسکونی به خانواده های دارای حداقل دو عضو معلول تحویل گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در حاشیه این آیین سرپرست بهزیستی استان بوشهر گفت: این تعداد واحد مسکونی در قالب ۱۰۵۷ مسکنی است که در سراسر کشور به طور همزمان به مددجویان تحویل داده می شود .

دکتر علیرضا حاجیونی گفت : این ۱۲ مسکن با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات بهزیستی و دستگاههای همکار و همچنین تسهیلات بانکی قرض الحسنه در کنار سهم آورده مددجویان تامین و هزینه گردیده است .

وی افزود : با توجه به سیاست سازمان در اولویت بخشی به تامین مسکن سرپرستان خانوار دارای حداقل ۲ عضو معلول که تا کنون فاقد هر گونه سرپناهی به نام خود می باشند ، بهزیستی این استان با همکاری دستگاههای طرف قرارداد در قالب تفاهم نامه پنج جانبه(،بهزبستی، بنیاد مستضعفان،بنیاد مسکن، سازمان زمین مسکن شهری، انجمن خیرین مسکن ساز) توانسته ۲۵۵ سهمیه ( ۱۳۱واحد شهری و ۱۲۴ واحد روستایی) ویژه این عزیزان به خود اختصاص دهد که از این تعداد تا کنون ۱۸۳تکمیل و تحویل گردیده است و مابقی نیز در دست ساخت می باشد و طبق برنامه زمانی مورد بهره برداری قرار می گیرند .

حاجیونی در پایان تصریح کرد: از ابتدای طرح نهضت مسکن مددجویان تا کنون ۱۴۰۰ واحد مسکونی تحویل گروههای هدف بهزیستی در استان گردیده است .

کد خبر 10826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد