افتتاح و واگذاری ۷۹واحد مسکونی به معلولین و مددجویان گلستانی

«ابراهیم غفاری» امروز(یکشنبه ۱۰ آذر) در آیین واگذاری یک هزار و ۵۷ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولین در سطح کشور اظهار کرد: از مجموع واحد مسکونی واگذار شده در کشور ۷۹ واحد برای مددجویان معلولان بهزیستی در استان گلستان بود.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان ادامه داد: از تعداد 79 واحد مسکونی که امروز در گلستان واگذار شد 19 واحد برای خانواده های دارای دو معلول  هستند که با همکاری شرکای بهزیستی، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن، خیرین مسکن ساز، مسکن و شهر سازی آماده و تحویل این عزیزان شد.

غفاری متذکر شد: 58 واحد دیگر نیز  به صورت خودمالکی ساخته شد و 2 واحد نیز مددجویان دارای دو معلول  تمایل داشتند خود مجری ساخت این واحدها باشند که امروز موفق شدیم این واحدها را هم نیز تحویل عزیزان دهیم.

مدیرکل بهزیستی استان گلستان به کمک بلاعوض یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی بهزیستی در سال گذشته در این زمینه اشاره کرد و ابراز داشت:  در سال گذشته در بحث خانواده های دارای دو معلول 30 میلیون تومان در حوزه شهری و 18 میلیون تومان در حوزه روستایی کمک بلاعوض اتفاق می افتاد که در سال جدید این مبلغ در حوزه شهری به 60 میلیون تومان  و در حوزه روستایی به 38 میلیون تومان رسیده است.

غفاری بیان کرد: برای خانواده های دارای یک معلول و کسانی که تحت پوشش هستند 10 میلیون تومان کمک بلاعوض برای خرید و ساخت خانه به این افراد اختصاص داده می شود.

کد خبر 10819

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد