ورزش و نگرش مثبت جامعه به بهبود یافتگان

مدیرکل بهزیستی استان در مراسم اختتامیه ششمین المپیاد ورزشی بهبود یافتگان ،ورزش را از عوامل موثر در ایجاد نگرش مثبت جامعه به بهبود یافتگان دانست.

مدیرکل بهزیستی استان در مراسم اختتامیه ششمین المپیاد ورزشی بهبود یافتگان ،ورزش را از عوامل موثر در ایجاد نگرش مثبت جامعه به بهبود یافتگان دانست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی ، محسن ارشدزاده در این مراسم که با حضور مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور،رییس اداره مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور،دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ،مسئولین استانی و بهبود یافتگان شرکت کننده در المپیاد برگزار شد؛با اشاره به تاثیر چشمگیر ورزش در چرخه سلامت بهبود یافتگان،تاثیر مثبت آن در سلات روحی و روانی افراد را خاطر نشان کرده و بر مطالبه گری بهبود یافتگان از مسئولین جهت برگزاری المپیادهای ورزشی تاکید نمود.

مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد بهزیستی کشور نیز با اشاره به شروع رتبه بندی مراکز اقامتی و بهبودی از استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پایلوت و تعمیم این رتبه بندی به سراسر کشور ،تاثیر مثبت فعالیتهای ورزشی بر افزایش عزت نفس و ساختارهای فیزیولوژیکی بهبود یافتگان را یادآور شد.

رییس اداره مشارکتهای مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور  نیز با اشاره به عدم مصونیت جوامع از آسیبهای اجتماعی ،بر حمایتهای اجتماعی و خانوادگی از افراد بهبود یافته جهت بازگشت به زندگی عادی تاکید نمود.

کسب مجدد مهارتهای اجتماعی،کار گروهی و نشاط اجتماعی از شاخص‌های مهم فرآیند بازاجتماعی شدن و ایفای نقش موثر در آینده کشور بود که رجبی به آن اشاره کرد.

در این مراسم از نفرات برتر مسابقات در رشته های تیمی و انفرادی بانوان و آقایان و همچنین تیمهای برتر شرکت کننده تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 10799

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد