دعوت بهزیستی ایلام برای مشارکت در پویش حلقه وصل

رییس اداره مشارکتهای مردمی، اشتغال و موسسات خیریه اداره کل بهزیستی ایلام از عموم مردم برای شرکت در پویش ملی حلقه وصل دعوت کرد.

نسرین شهبازی افزود: پویش تامین جهیزیه مددجویان زیر پوشش با عنوان حلقه وصل از ۹آذرماه در سراسر کشور با هدف جلب مشارکتهای مردمی آغاز شده است.

وی ادامه داد: هم اینک 621 نوعروس مددجوی زیر پوشش در این استان از سال ۹۶تاکنون در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند که به علت محدودیت اعتبار تامین جهیزیه آنها مقدور نبوده است.

وی اظهار کرد: طی دو سال گذشته تاکنون این اداره کل تنها توانسته به شمار محدودی از این زوج ها کمک هزینه ۱۰میلیون ریالی ازدواج را پرداخت کند.

شهبازی مدت زمان این پویش را یکماه عنوان کرد و گفت: عموم افراد خیر، شرکت ها، موسسات خیریه و سایر افراد و گروه های مختلف  می توانند از طریق نقدی و یا اهدا کالا در تهیه جهیزیه مددجویان زیر پوشش بهزیستی مشارکت کنند.

وی از افرادیکه تمایل به اهدا کمک نقدی دارند خواست تا کمکهای خود را به شماره حساب ۱۵۰۷۲۱۱۳۴۵۰۶۰۰۱  بانک توسعه تعاون بنام بهزیستی یا شماره حساب ۴۱۶۷۰۳۴۵۴۱۷۵۰۸۳۲بانک مرکزی  بنام بهزیستی و یا شماره کارت ۵۰۲۰۰۸۷۰۲۰۲۰۲۰۲۷ واریز کنند.

۳۳هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند.

کد خبر 10797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد