رئیس جدید امورمالی بهزیستی استان کرمانشاه معرفی شد

مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم مالی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور معاون پشتیبانی، ذیحساب، معاون ذیحساب و جمعی از کارشناسان حوزه مالی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، مراسم تودیع و معارفه رؤسای جدید و قدیم مالی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با حضور معاون پشتیبانی، ذیحساب، معاون ذیحساب و جمعی از کارشناسان حوزه مالی برگزار شد.

شهاب حسینی معاون پشتیبانی بهزیستی استان کرمانشاه در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش های پرستو مهرپناه رئیس سابق امور مالی این اداره کل، افزود: ایشان با توجه به اشراف کاملی که بر حوزه مالی دارد، شناسنامه مالی بهزیستی هستند.

وی همچنین بر تعامل و همکاری مناسب نیروهای امور مالی با رئیس جدید این واحد تاکید کرد و گفت: امورمالی با ذیحسابی این اداره کل تعامل بسیارخوبی داشته و امیدواریم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

شیرین منوری ذیحساب اداره کل بهزیستی استان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات خانم مهرپناه، بیان داشت:اخلاق مداری و پشتکار بالا همواره سرلوحه کار ایشان بوده است.

لازم به ذکر است در این مراسم با اهدای لوح سپاس از زحمات پرستو مهرپناه تقدیر و بهمن عیسی پور زنگنه به عنوان رئیس امور مالی این اداره کل معرفی شد.

کد خبر 10788

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد