آغاز پویش کشوری «حلقه وصل باشیم» در خراسان رضوی

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در جمع خبرنگاران از آغاز پویش کشوری «حلقه وصل باشیم» همزمان با آغاز هفته معلولین در خراسان رضوی خبر داد.

دکتر حمیدرضا پوریوسف در جمع خبرنگاران اظهارداشت:یک هزار و ۴۷۰ زوج معلول تحت پوشش بهزیستی در خراسان رضوی وجود دارند که به علت نداشتن جهیزیه نتوانسته‌اند زندگی مشترک خود را آغاز کنند در همین راستا پویش کشوری «حلقه وصل باشیم» در سراسر کشور برگزار می شود.

وی افزود:هدف از این پویش جذب مشارکت‌های مردمی برای تهیه جهیزیه به ازای هر زوج معلول ۶ میلیون تومان است که با مبلغ کمک هزینه بهزیستی و آورده زوج‌ها، مقدمات تشکیل زندگی برای آن‌ها فراهم شود.

حمیده محدث، معاون هماهنگی موسسات غیر دولتی، مشارکت های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی نیز گفت: پویش کشوری حلقه وصل یکی از طرح هایی است که همزمان با سایر استان‌های کشور در اداره کل بهزیستی خراسان رضوی نیز پیگیری می شود و با توجه به اینکه اعتبارات دولتی برای کمک هزینه ازدواج مددجویان محدود است از طریق این طرح به دنبال مشارکت های مردمی هستیم.

وی افزود: متاسفانه با توجه به کمبود اعتبار نتوانستیم کمک های بلاعوض به مددجویان داشته باشیم و از ابتدای سال تاکنون تنها به 112نفر از مددجویان کمک هزینه پرداخت شده است در حالی که 2هزار و 17نفر از مزدوجینی که شرایط بهزیستی را دارند در نوبت کمک هزینه جهیزیه هستند. لذا امیدواریم خیرین همانند گذشته یار بهزیستی باشند و در پویش حلقه وصل ما را یاری کنند .

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به روش های پرداخت الکترونیکی مشارکت های نقدی در پویش حلقه وصل گفت: علاقه مندان به مشارکت در این طرح ها می توانند از طریق تلفن همراه به کد #1400026*4*733* و مشترکین همراه اول از طریق کد#741*1*، اپلیکیشن باد صبا در قسمت نیکوکاری، تله پرداز اپلیکیشن آپ، سامانه صدقه تلفنی 9095115001و یا شماره کارت7324-9951-9918-6037 و شماره حساب سیبا 2173451711000 بانک ملی به حساب اداره کل بهزیستی خراسان رضوی در این طرح ها مشارکت داشته باشند.

کد خبر 10768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد