پایش مستمر ۵۸ دستگاه اجرایی اردبیل برای مناسب سازی معابر معلولان

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: وضعیت ۵۸ دستگاه اجرایی استان اردبیل برای مناسب سازی معابر جانبازان، معلولان و بیماران خاص به صورت مستمر پایش می‌شود.

بهزاد ستاری در ستاد پیگیری مناسب سازی اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل ویژه اقشار خاص و جانبازان و معلولان عنوان کرد: با توجه به اهمیت مناسب سازی اماکن عمومی و دستگاه‌های اجرایی برای جانبازان و معلولان و اقشار خاص جامعه پایش مستمری از ۵۸ دستگاه اجرایی استان اردبیل در نقاط مختلف انجام می‌پذیرد.

وی با بیان اینکه مراکز تفریحی و گردشگری استان از جمله آبگرم‌های معدنی نیز نیازمند مناسب سازی هستند، افزود: پایش محیط‌های شهری و مراکزی که خدمات عمومی ارائه می‌دهند نیز نباید مورد غفلت قرار گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل یادآور شد: مناسب سازی وضعیت آسانسور و رمپ دستگاه‌های اجرایی پرتردد در شهرستان‌ها که اغلب مراجعه کنندگان آنان با توجه به خدمات ارائه شده جانبازان، معلولان و نابینایان است، باید در اولویت قرار گیرد.

به گفته وی بازدیدهای نظارتی دوره‌ای با حضور کمیته‌های تخصصی مناسب سازی دستگاه‌های اجرایی از ادارات مختلف استان و اماکن مورد نظر انجام می‌پذیرد و گزارش مربوطه برای رفع موانع و بهسازی رمپ‌ها از طریق دفتر فنی به شهرستان‌ها ابلاغ می‌شود.

ستاری با تأکید بر فراهم آوردن فرصت‌های برابر برای آحاد مختلف جامعه، تأکید کرد: مناسب سازی و استاندارد نمودن اماکن در تقویت روحیه و امید افزایی جانبازان و معلولان و شکوفایی مضاعف جامعه نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

کد خبر 10762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد