پایان داوری 410 اثر ارسالی به سوگواره ملی عکس مسیر سبز

دبیر اجرایی چهارمین سوگواره ملی عکس با عنوان مسیر سبز ویژه اربعین حسینی ۹۸ اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: داوری بیش از ۴۱۰ اثر ارسالی به این جشنواره پایان یافت.

آزاده خرم با اعلام این خبر افزود: این سوگواره در رشته عکاسی و در دو بخش حرفه ای و آماتوری برگزار که پس از اعلام فرخوان آن در مهرماه امسال در مجموع بیش از ۴۰۰اثر از ۱۱۵عکاس کشور به دبیرخانه این برنامه ارسال شد.

وی ادامه داد: این آثار از عکاسان و زائران اربعین حسینی ۱۴ استان کشور شامل خوزستان، سمنان، کرمانشاه، کردستان، لرستان، همدان، مرکزی، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، گلستان، تهران، خراسان رضوی، قم و ایلام ارسال شده اند.

وی با بیان اینکه این برنامه امسال با مشارکت تامین اجتماعی برگزار شده است افزود: داوری آثار جشنواره امسال توسط منوچهر تتری و رحیم رضا پسند از اساتید حوزه عکاسی استان و فرامرز میر احمدی از اساتید عکاسی استان فارس انجام شده است.

وی موضوع این سوگواره را ثبت تصاویر از حضور معلولان و سالمندان در پیاده‌روی اربعین حسینی ۹۸ و نحوه خدمات‌رسانی سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی به زائران در مرز مهران عنوان کرد.

وی، ثبت تقویت انگیزه و امید بین معلولان و سالمندان برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی، تشویق عکاسان و عموم مردم برای ثبت تصاویر و انعکاس توانمندی های جامعه هدف بهزیستی از طریق هنر عکاسی، انعکاس روند خدمات رسانی سازمان بهزیستی و تامین اجتماعی به زائران اربعین حسینی در مرز مهران را از اهداف برگزاری این سوگواره برشمرد.

به گفته دبیر اجرایی این سوگواره، مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این سوگواره سه شنبه هفته جاری  ۱۲ آذرماه همزمان با روز جهانی معلولان در اداره کل بهزیستی ایلام برگزار می شود.

سوگواره ملی عکس مسیر سبز ویژه اربعین حسینی از سال ۹۵ به همت اداره کل بهزیستی ایلام تاکنون به مدت سه دوره برگزار شده و امسال برای چهارمین سال متوالی نیز برگزار می شود.

کد خبر 10731

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد