مهدیشهر ا حضور مدیران اداره کل در شهرستان

نیازهای مددجویان با درآمدهای آنان قابل مقایسه نیست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان در اولین روز از هفته معلولین برنامه های  این هفته در شهرستان مهدیشهر با حضور علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان  ، معاونین ، مسئولین ستادی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر انجام شد.

دیدار با فرماندار مهدیشهر و دیدار با کارکنان و مددجویان مرکز خادم الحسنین و بازدید منزل مددجویی از برنامه هفته معلولین در شهرستان مهدیشهر بود.

عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر نیز در بازدید از مرکز بیماران اعصاب و روان خادم الحسنین و دیدار مددجویی حضور داشتند  .

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در بازدید از مرکز خادم الحسنین : ابتدا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان مراکز توانبخشی ،بیان داشت: با توجه به شرایط کنونی جامعه و نیازهای متفاوت مددجویان نیاز به حمایت ویژه می باشد و آنچه که بیش از پیش در امر خدمت رسانی به مددجویان از اهمیت خاصی برخوردار است کمک های خیرین و دستان سخاوتمند آنان در ارائه خدمات تخصصی به مددجویان عزیز تحت حمایت بهزیستی باشد.

 عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهردر این دیدار و بازدید ضمن تبریک هفته معلولین به مدیر کل و کارکنان خدوم و جامعه هدف بهزیستی  از زحمات مدیر کل و کارکنان تقدیر و تشکر کردند.

 میقانی بیان داشت:حضور در مراکز توانبخشی باعث زنده شدن احساس انسانیت در وجود انسانها می شود . ایشان ارائه خدمات به مددجویان بهزیستی را باقیات الصالحات و منشاء خیر و برکات دانستند و بر همدلی و همکاری بر ارائه خدمات به این قشر از جامعه تاکید ورزیدند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ادامه با تاکید بر خدمات با رویکرد صرفه جویی و استفاده بهینه از سرمایه ها  در بهبود خدمات بیان داشت: اداره کل بهزیستی استان سمنان نیز در این راستا در هفته معلولین سال ۹۸ با تاکید بر  اجرای برنامه های تخصصی در این هفته و دیدار با مددجویان و مسئولین انجمن ها و مراکز  با سعی و تلاش و برنامه ریزی در صدد اجرای بهتر برنامه های هفته معلولین بصورت کیفی و کمی است.

ایزدپور در پایان گفت:اداره کل بهزیستی استان سمنان با دارا بودن  ۱۰ مرکز شبانه روزی ۲۲ مرکز روزانه و حرفه آموزی و ۴ کارگاه تولیدی حمایتی تحت نظارت در حال ارائه خدمات به بیش از ۱۲ هزار نفر معلول شناسایی شده در سطح استان می باشند .

کد خبر 10728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد