شهادت ۸۰ فرزند بهزیستی در دفاع مقدس

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در پنجمین یادواره شهدای بهزیستی استان ابراز داشت: هشتاد فرزند بهزیستی در دوران هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان ،مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در پنجمین یادواره شهدای بهزیستی استان ابراز داشت: هشتاد فرزند بهزیستی در دوران هشت سال دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شدند.
محسن ارشدزاده در این مراسم که با حضور فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سازمان بهزیستی،نمایندگان مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ،معاون بنیاد شهید استان ، جانشین فرمانده سپاه عاشورا ،خانواده های شهدا و بسیجیان این اداره کل برگزار شد؛ با بیان اینکه هویت سه تن از فرزندان شهید بهزیستی استان که مظلومانه زیسته وبه شهادت رسیدند؛ شناسایی شده ؛اظهار داشت:بهزیستی آذربایجان شرقی مفتخر است که ۶۵ نفر از خانواده شهدا در این اداره کل با روحیه عالی مشغول ارائه خدمات به جامعه هدف استان آذربایجان شرقی می باشند .
نماینده مردم تبریز،اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس ،نیاز جامعه به برگزاری یادواره‌های شهدا خاطر نشان کرده و افزود:برگزاری این یادواره ها عطر معنویت را در جامعه پراکنده و سرلوحه قرار دادن  ایستادگی و پایداری در مقابل دشمنان را که از اهم پیامهای شهدا  بوده در اذهان متذکر می شود.
به جوشش آوردن و جاری کردن چشمه ایستادگی و شهادت در اقصی نقاط دنیا توسط شهیدان والا مقام جنگ تحمیلی و از بین رفتن هیمنه امریکا در خاورمیانه از  اهم نکاتی بود که سعیدی به آن اشاره نمود.
فرمانده بسیج سازمان بهزیستی کشور نیز در این مراسم برگزاری یادواره شهدای بهزیستی و معرفی فرزندان شهید این سازمان را ،معرفی فرزندانی دانست که سازمان بهزیستی به انقلاب تقدیم نموده و گفت: سایر فرزندان این سازمان نیز جزو افراد موفق و بنام جامعه می باشند.
دکتر کاظم زاده با بیان اینکه بهزیستی بزرگترین پایگاه خدمات اجتماعی کشور با پنج میلیون نفر جامعه می باشد ابراز داشت: دشمن درسدد تضعیف این پایگاه اجتماعی می باشد و در حال حاضر تلاش  برای افزایش رضایتمندی اقشار تخت پوشش بزرگترین خدمتی است که کارکنان این سازمان می توانند انجام دهند.
در این مراسم از خانواده های شهدای بهزیستی استان نیز تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 10723

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد