خیرین به پویش  حلقه وصل بپیوندند

زنجان | مدیرکل بهزیستی استان زنجان از آغاز پویش حلقه وصل در استان زنجان خبر داد و افزود : این پویش در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش از آذر ماه جاری آغاز شده است .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی  با اشاره به اینکه  هم اکنون بیش از 800 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی پشت نوبت بهره مندی از خدمت تامین جهیزیه می باشند ، خاطر نشان کرد : پویش کشوری حلقه وصل یکی از طرح‌هایی است که همزمان با سایر استان‌های کشور در اداره کل بهزیستی استان نیز پیگیری می‌شود و با توجه به اینکه اعتبارات دولتی برای کمک‌هزینه ازدواج مددجویان  کافی نیست و از طریق این طرح به دنبال مشارکت‌های مردمی هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به روش‌های پرداخت الکترونیکی مشارکت‌های نقدی در پویش حلقه وصل گفت : علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی  5029081010321806  بانک توسعه تعاون حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان زنجان و سامانه صدقه تلفنی #۳۰۰*۷۳۳* در این طرح‌ها مشارکت داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد : از ابتدای سال تاکنون 45 میلیون تومان کمک هزینه تامین جهیزیه برای 45 نفر از مددجویان تحت پوشش پرداخت شده و برای 17 نفر از فرزندان مددجویان تحت پوشش نیز وسایل خانگی جمعا به ارزش 80 میلیون تومان توسط موسسه خیریه مرحوم مدرسی تامین گردیده است .

کد خبر 10719

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد