پیام تبریک هفته ملی و روز جهانی معلولین

راهبرد سازمان بهزیستی به منظور اجرای عدالت اجتماعی و پیوستن به جامعه تمامی افرادی که به نوعی ناتوانی دارند همان یکسان سازی فرصت ها و هماهنگی اجتماع برای کلیه افراد دارای ناتوانی است.

بسمه تعالی
    معلولان  باید به نحوی یاری شوند که بتوانند به مرور خودکفا شوند 
گزیده ای از سخنان شهید فیاض بخش در اولین مصاحبه درباره سازمان بهزیستی، 7مرداد 1359
با سلام و احترام 
12 آذر ماه مصادف با روز جهانی معلولان روز پاس داشت ارزشها و روز به اثبات رساندن خواستن توانستن است.معلولان توانمندان فرهیخته ای هستند که با همت و شور و شعور و عزت نفس به اطرافیان درس صــبر و اســتقامت می دهندو  با کسب موفقیتهای  فراوان در عرصه های مختلف  استعدادهای آنان در عرصه های گوناگون به نمایش گذارده  شده است.
راهبرد سازمان بهزیستی به منظور اجرای عدالت اجتماعی و پیوستن به جامعه  تمامی افرادی که به نوعی ناتوانی دارند همان یکسان سازی فرصت ها و هماهنگی اجتماع برای کلیه افراد دارای ناتوانی است.
اینجانب این روز را به همه معلولان و خانواده های محترم و صبور آنان تبریک و تهنیت می گویم و از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه قدردانی می نمایم و از خداوند منان سعادت و سربلندی آنان را از خداوند متعال خواستارم.
 امیدوارم در  سایه تحقق خرد جمعی و همکاری بین بخشی  دستگاههای اجرایی استان، زمینه های لازم برای  تحقق هر چه بیشتر   قانون حمایت از افراد دارای معلولیت و استفاده بهینه از خدمات و  امکانات عمومی، رفاهی، فرهنگی، آموزشی، فرصتهای شغلی برای جامعه معلولین استان فراهم گردد.                  
علیرضا ایزدپور
مدیر کل بهزیستی  استان سمنان

کد خبر 10714

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد