۱۸ تیرماه؛ آخرین مهلت مصاحبه استخدامی داوطلبان ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

سازمان بهزیستی کشور در اطلاعیه ای مدارک مورد نیاز برای مصاحبه استخدامی داوطلبان ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سازمان بهزیستی کشور در اطلاعیه ای مدارک مورد نیاز برای مصاحبه استخدامی داوطلبان ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور را اعلام کرد.

 داوطلبان لازم است مدارک ذیل را در روز مصاحبه استخدامی همراه داشته و به آدرس تهران، خیابان استاد مطهری بعد از خیابان سهروردی نبش خیابان یوسفیان پلاک ۴۴ مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۸۸۴۵۸۴۴۴ تماس حاصل فرمایند.

مدارک مورد نیاز برای مصاحبه استخدامی داوطلبان ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور به شرح ذیل است:
۱-مدرک زبان انگلیسی معتبر(IELTS،TOFFEL،MSRT،TOLIMO ) 
۲-برگزیدگان علمی دانشجویی: مقتضی است داوطلبانی که دارای رتبه اول در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا می باشند ،کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب درآن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه در روز مصاحبه ارائه نمایند. همچنین ارائه گواهی معتبر برای برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجویی ضروری می باشد.
۳-گواهی چاپ مقاله و یا ارائه مقالات علمی – پژوهشی (داخلی و خارجی )، علمی –ترویجی (داخلی و خارجی)،مقالات چاپ شده در کنفرانس ها و همایش های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا CIVILICA ) و همایش های بین اللملی
۴- کتاب تالیفی و یا ترجمه 
۵-ثبت اختراع: گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان )
۶-کسب مقام در جشنواره های علمی و یا هنری ،کسب مقام در المپیادهای علمی ، جشنواره های معتبر علمی (خوارزمی ، جوان خوارزمی ، رازی و فارابی ) و فناوری ، هنری ، فرهنگی و ادبی ، دینی ، رسانه ، کودکان و نوجوانان ، زنان ، دولت و نهادها ،سینمایی
۷-گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتر(ICDL ) از مراکز و موسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان اداری و استخدامی کشور.

یادآوری می شود؛ بر اساس برنامه ریزی بعمل آمده از روز شنبه ۱ تیرماه لغایت ۱۸ تیرماه تمامی داوطلبانی که جهت انجام مصاحبه تخصصی معرفی میگردند طی تماس تلفنی دعوت بعمل خواهد آمد.

کد خبر 1065

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد