مدیر کل بهزیستی استان قزوین طی پیامی ؛ فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت

مدیر کل بهزیستی استان قزوین طی پیامی ؛ فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت . در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیاری از پیشرفتها و موفقیتهای نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون تفکر بسیجی است.

 مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

“بسیجی” از جمله واژه‌هایی است که به لطف انفاس قدسی امام تنها در لغتنامه و دایره‌المعارف انقلاب اسلامی یافت می‌شود. "بسیجی" فرد عاشق سر از پا نشناخته‌ای است که لحظه لحظه زندگی خویش را وقف اسلام و قرآن و ولایت و انقلاب اسلامی کرده است.

شناخت بسیجی در وضعیت کنونی و آینده از ضروریات بزرگی است که در سرنوشت سامان دادن به کشور، ترویج اسلام ناب و تداوم راه مقدس انقلاب و امام راحل (ره) نقش تعیین کننده دارد.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که می‌تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی او رهنمون و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان الهی را برای ما روشن سازد.

بی تردید مدیران ، کارکنان و همکاران بسیجی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیشرفت های علمی و فکری خود، زمینه ی رشد و تفکر بسیجی را فراهم نموده و در حال حاضر با پشتکار و تلاش با تکیه بر این تفکر به پیشرفت در عرصه ها و میادین علمی و فرهنگی دست یافته اند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس، هفته بسیج مستضعفان را محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بسیجیان آزاده و ایثارگر استان قزوین و بسیجیان فعال در عرصه خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان تبریک گفته و از خداوند قادر و متعال، عزت و سرافرازی همه بسیجیان عزیز و مخلص ایران اسلامی را خواستارم.

کد خبر 10623

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد