آغاز پویش  حلقه وصل ، تامین جهیزیه مددجویان تحت  پوشش بهزیستی استان مرکزی

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از آغاز پویش حلقه وصل در بهزیستی استان مرکزی خبر داد .

زهرا امینی ضمن اعلام این خبر افزود : این پویش در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش از  آذرماه سال جاری آغاز شده است

مدیرکل بهزیستی استان با بیان اینکه در حال حاضر 302مددجو تحت پوشش دراستان عقد کردند که برای آغاز زندگی مشترک نیازمند اقلام اساسی جهیزیه هستند، افزود: پویش «حلقه وصل باشیم» با مشارکت و همکاری خیرین استان  اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه سالانه دولتی برای تامین کمک هزینه جهیزیه کافی نسیت تصریح کرد: با تکیه بر این بودجه تنها چند نفر می‌توانند از کمک هزینه یک میلیون تومانی بهره‌مند شوند اما با آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری نوعروس و تازه داماد را به خانه بخت بفرستیم.

این مقام مسئول اظهارداشت: پویش کشوری حلقه وصل یکی از طرح هایی است که همزمان با سایر استان‌های کشور در اداره کل بهزیستی استان  نیز پیگیری می شود و با توجه به اینکه اعتبارات دولتی برای کمک هزینه ازدواج مددجویان محدود است از طریق این طرح به دنبال مشارکت های مردمی هستیم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی  با اشاره به روش های پرداخت الکترونیکی مشارکت های نقدی در پویش حلقه وصل گفت: علاقه مندان به مشارکت در این طرح می توانند از طریق  شماره حساب سیبا بانک ملی به شماره ۲۱۷۳۴۵۵۲۰۴۰۰۳ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۰۱۴۰۳ وسامانه صدقه تلفنی 7728  به حساب اداره کل بهزیستی استان مرکزی در این طرح ها مشارکت داشته باشند.

کد خبر 10591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد