انعقاد تفاهم نامه فی ما بین اداره کل بهزیستی استان مرکزی و دانشگاه آزاد واحد اراک

درراستای ارتقاهمکاری های مشترک تفاهم نامه فی ما بین اداره کل بهزیستی استان و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد گردید.

پیرو نشست مشترک بهزیستی استان مرکزی با معاونت فرهنگی دانشجویی واعضای پژوهش فرهنگی با هدف تعامل با سازمان هایی که در راستای فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی گام بر میدارند و درراستای ارتقاهمکاری های مشترک تفاهم نامه فی ما بین اداره کل بهزیستی استان و دانشگاه آزاد اسلامی منعقد گردید.

زهرا امینی مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود: با توجه به ماموریت مهم دانشگاه در تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز بخش های مختلف جامعه و نیز نقش حساس زمان در تربیت و تامین نیروی متخصص و دارای مهارت فنی و حرفه ای  متناسب با تغییرات و استفاده از توان ظرفیت علمی موجود و در اختیار اداره کل ودانشگاه و همکاری در برگزاری همایش ها و کارگاههای آموزشی مشترک این تفاهم نامه منعقد گردید.

 مدیرکل بهزیستی استان مرکزی افزود  :معرفی  اعضای هیات علمی رشته های علوم تربیتی ، علوم اجتماعی ، روانشناسی دانشگاههای استان به بهزیستی جهت برگزاری کارگاههای آموزشی از تعهدات دانشگاه است .

امینی بیان نمود : در این تفاهم نامه  برگزاری کارگاههای آموزشی جهت دانشجویان ، حضور و شرکت کانونهای دانشجویی معاونت فرهنگی در فعالیتهای سازمان با معرفی دانشگاه و اخذ مجوز بهزیستی ، برنامه ریزی  جهت کارورزی دانشجویان در بازه زمانی مشخص با همکاری بهزیستی ، حمایت مالی از پایان نامه های اداره کل با موضوع سالمندی و عوارض سالمندی ، سکونت گاههای غیر رسمی و طلاق و خشونت ، مشارکت جدید در مراحل اجرایی همایش ملی معاونت فرهنگی دانشجویی در دانشگاه  ازتعهدات اداره کل بهزیستی می باشد.

شایان ذکر است برنامه ریزی مناسب جهت اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه بر اساس قراردادهای آتی ،تشکیل کارگروه مشترک جهت پیگیری نظارت و عملیاتی کردن مفاد تفاهم نامه از تعهدات  مشترک فی ما بین بهزیستی ودانشگاه بود.

کد خبر 10558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد