اهداء یک واحد مسکونی به اداره بهزیستی شهرستان رابر

یک واحد مسکونی با زیر بنای 356 متر مربع وبه ارزش بیش از دومیلیاردو پانصد میلیون ریال از سوی خانواده مرحوم زلیخا کریمی نسب به اداره بهزیستی شهرستان رابر اهدا گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از رابر یک باب منزل مسکونی از طرف خانواده زلیخا کریمی نسب با حضور فرماندار ، دادستان ، رییس بهزیستی رابر و جمعی از مسئولین محلی به اداره بهزیستی شهرستان رابر اهداء شد .
نجمه سالاری رییس بهزیستی رابر با تشریح خدمات متعدد بهزیستی گفت : فعالیت های تخصصی بهزیستی در حوزه پیشگیری وکنترل آسیبهای اجتماعی و همچنین توانمندسازی جامعه هدف زمینه ارتقاء سلامت روان و اجتماعی افراد جامعه را فراهم می کند .
سالاری با بیان اینکه داشتن مکان مناسب برای ایجاد مراکز به ارائه خدمات تخصصی به جامعه هدف در شهرستان رابر کمک می کند اظهار داشت : اقدام ارزشمند خانواده مرحوم کریمی نسب می تواند سرآغاز حضور بیش از پیش خیرین ونیکوکاران در همراهی ومشارکت با بهزیستی باشد.
در ادامه کرامت امیر حیدری فرماندار شهرستان رابر به خدمات متعدد بهزیستی در حوزه های مختلف اجتماعی وپیشگیری اشاره نمود وعنوان داشت: این اقدام خداپسندانه از یکسو سرمنشا خیر وبرکت برای مردم منطقه واز سوی دیگر باقیات وصالحات ارزشمندی برای آن مرحوم وخانواده ایشان خواهد بود .
گفتنی است ساختمان فوق از سوی اداره بهزیستی شهرستان رابر به منظور ارائه خدمات تخصصی بهزیستی در حوزه های اجتماعی وپیشگیری به عنوان پایگاه ارائه خدمات اجتماعی مورد استفاده قرار میگیرد  .

کد خبر 10523

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد