امروز؛ آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» خبر داد و گفت: این پویش در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش از ۹ آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمدعلی رستمیان» مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» خبر داد و گفت: این پویش در راستای تامین جهیزیه مددجویان تحت پوشش از ۹ آذرماه سال جاری آغاز می‌شود.

مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه در حال حاضر ۲۶ هزار و ۴۹۰ مددجو تحت پوشش در کشور عقد کردند که برای آغاز زندگی مشترک نیازمند اقلام اساسی جهیزیه هستند، افزود: پویش «حلقه وصل باشیم» با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و ارگان‌های فعال در حوزه محرومیت‌زدایی اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه سالانه دولتی برای تامین کمک هزینه جهیزیه حداکثر ۵ میلیارد تومان است، تصریح کرد: با تکیه بر این بودجه تنها ۵ هزار نفر می‌توانند از کمک هزینه یک میلیون تومانی بهره‌مند شوند اما با آغاز پویش «حلقه وصل باشیم» امیدواریم بتوانیم تعداد بیشتری نوعروس و تازه داماد را به خانه بخت بفرستیم.

رستمیان، با اشاره به اجرای پویش «مشق مهر» در شهریورماه سال جاری، اذعان کرد: برای اولین بار در زمان اجرای طرح ۱۸.۵ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شد که ضمن بهره‌مندی ۱۵۰ هزار دانش‌آموزش تحت پوشش از بسته نوشت‌افزار، ۷ هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت پشت نوبت دریافت خدمات بهزیستی نیز بسته را دریافت کردند.

یادآوری می‌شود، پویش «حلقه وصل باشیم» از ۹ آذرماه سال جاری به مدت یکماه فعال است و راه‌های جذب مشارکت‌های مردمی به زودی اعلام می‌گردد.

کد خبر 10510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =