خراسان رضوی| منتخب شدن استان به عنوان قطب استعدادیابی فرزندان تحت پوشش بهزیستی

مشاور جوان رئیس سازمان بهزیستی کشور از منتخب شدن استان خراسان رضوی به عنوان قطب استعدادیابی فرزندان تحت پوشش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی استان خراسان رضوی، «غلامرضا فروغی» مشاور جوان سازمان بهزیستی کشور از منتخب شدن استان خراسان رضوی به عنوان قطب استعدادیابی فرزندان تحت پوشش خبر داد و گفت: موسسه رویش فرهیختگان امید به منظور حمایت از فرزندان تحت پوشش توسط خود فرزندان موفق ایجاد شده است.

مشاور جوان سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: این مجموعه اقدام به تاسیس مرکز رشد خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی کرده است تا بتواینم از ظرفیت فرزندان موفق بهزیستی در راستای ارتقا مهارت‌های فردی و اشتغال فرزندان کوچکتر فعالیت‌هایی را طراحی و ترسیم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام منتج به ارتقا مهارت‌های فرزندان کوچک می‌شود، گفت: در مرکز رشد مثلثی شکل می‌گیرد که شامل سه ضلع فرزندان موفق به عنوان راهبر، خیرین برای حمایت و بهزیستی به عنوان تسهیلگر است.

فروغی از تشکیل شورای مشورتی فرزندان موفق و انتصاب آنها به عنوان مشاور مدیرکل استان خبر داد و گفت: این اقدام باعث میشود که حرفها و نیازها و ایدهها فرزندان به سریعترین شکل ممکن به گوش مسئولین استانی برسد. بچههای استانی شورای مشورتی فرزندان موفق کشور را تشکیل میدهند که در سطح کشور با رویکرد قومی، منطقهای و فرهنگی که هر منطقه وجود دارد در تدوین بخشنامهها به بهزیستی کمک میکنند.

مشاور جوان سازمان بهزیستی کشور، در پایان یادآور شد: مقرر شد در بستری که در مجموعه خیریه گلستان علی خراسان رضوی ایجاد شده است قطب استعدادیابی فرزندان کشور را داشته باشیم؛ به این ترتیب فرزندان بهزیستی را از تمام کشور به منظور استعدادیابی به مشهد میآوریم و بعد از آن کارنامه تحلیلی آنها به استانهایشان انتقال مییابد و در عرصههایی که با نظارت خود دهکده خلاقیت و نوآوری و کارآفرینی مشهد وجود دارد، انتقال تجربه اتفاق میافتد.

 

کد خبر 1051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد