تهیه پیش‌نویس تفاهمنامه همکاری با اورژانس پزشکی ۱۱۵

رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از تهیه پیش‌نویس تفاهمنامه همکاری با اورژانس پزشکی ۱۱۵ خبر داد و گفت: اگر ماموران اورژانس پزشکی سر صحنه‌ای حاضر و متوجه کودک آزاری یا مورد مرتبط دیگری با وظایف اورژانس اجتماعی شوند با خط اورژانس اجتماعی ارتباط می‌گیرند تا پوشش کامل‌تری در خدمات ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از ایرنا، «رضا جعفری» رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، گفت: اورژانس اجتماعی و پزشکی بزودی در ماموریت‌های مشترک، خدمات لازم را به هموطنان ارائه می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به صورت تیمی و همزمان سر صحنه حادثه حاضر خواهند شد.

رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: همچنین اگر ماموران اورژانس پزشکی سر صحنه‌ای حاضر و متوجه کودک آزاری یا مورد مرتبط دیگری با وظایف اورژانس اجتماعی شوند با خط اورژانس اجتماعی ارتباط می گیرند تا پوشش کامل تری در خدمات ایجاد شود.

وی، گفت: برای ارائه خدمات بهتر در حوزه آسیب‌های اجتماعی، نیازمند رویکردهای هم‌افزایی و بین‌بخشی هستیم و لازم است همه دستگاه‌ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

جعفری، افزود: همکاری بین اورژانس اجتماعی و اورژانس پزشکی می‌تواند منجر به افزایش موارد شناسایی آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

یادآوری می‌شود، اورژانس اجتماعی با شماره تلفن ۱۲۳ یکی از خدمات پیشرو سازمان بهزیستی کشور برای حمایت‌های روانی و اجتماعی افراد در معرض آسیب و آسیب‌دیده اجتماعی مانند کودکان و زنان در معرض خشونت یا آزار دیده است که به ویژه برای موارد کودک آزاری، همسرآزاری، معلول آزاری و سالمند آزاری و اقدام‌کنندگان خودکشی فعالیت می‌کند.

کد خبر 10505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =