تفاهم نامه همکاری فیمابین اداره کل بهزیستی استان مازندران و شرکت گاز مازندران منعقد شد

دکتر باقری سرپرست بهزیستی مازندران با حضور در شرکت گاز استان ضمن دیدار با مهندس احمد پور مدیر عامل شرکت گاز ،تفاهمم نامه همکاری در راستای ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی را به امضا رساند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر باقری ضمن تقدیر از اقدامات شرکت گاز استان مازندران در راستای رعایت مسئولیت های اجتماعی و احساس همدردی با قشر ضعیف جامعه گفت: اقدامات مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران در جهت ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی نشاندهنده بینش بالای انسانی وی بعنوان یک مدیر دولتی است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با شرکت گاز استان گفت: در این تفاهم نامه تامین غذای پرسنل و تهیه البسه اداری مورد نیاز شرکت گاز بر عهده نیروهای تخصصی از جامعه هدف بهزیستی گذاشته شده است و همچنین تهیه مکان دائمی برای برپایی نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی بر عهده شرکت گاز استان قرار داده شده است.

سرپرست بهزیستی مازندران با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار در جهت توانمندی جامعه هدف و حمایت از تولید داخلی خاطرنشان کرد: حمایت از تولید داخلی جامعه را از سوداگری به سمت افزایش ناخالص ملی سوق میدهد ضمن اینکه ایجاد اشتغال یکی از مهمترین اقدامات برای توانمندی مددجویان است.

کد خبر 10499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد