تامین 800 سری جهیزیه برای مددجویان بهزیستی استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به نیاز بهزیستی استان به ۸۰۰  مورد جهیزیه برای مددجویان، گفت: از این تعداد ۳۰۰ مورد جهیزیه توسط موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تامین شده و استانداری کرمانشاه نیز با مشارکت سازمان بهزیستی ۵۰۰ مورد مابقی را تامین می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در همایش تامین مسکن مددجویان بهزیستی که در محل هتل پارسیان  شهر کرمانشاه برگزار شد، با قدردانی از تلاش همه خیران کشور و به خصوص افرادی که در جریان زلزله به کمک مردم آسیب دیده استان کرمانشاه شتافتند، گفت: خیران با خدا معامله کرده اند و این جزو بهترین معامله‌ها است.

استاندار کرمانشاه همچنین از بهزیستی استان کرمانشاه با مدیریت دکتر رضوان مدنی که چند همایش را برای تامین نیازهای مددجویان برگزار کرده است، قدردانی کرد و اظهار امیدواری نمود با کمک خیران و بهزیستی بتوان بخش زیادی از مشکلات مددجویان از جمله تامین مسکن و جهیزیه آنها حل شود.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نیاز بهزیستی استان به ۸۰۰  مورد جهیزیه برای مددجویان، گفت: از این تعداد ۳۰۰ مورد جهیزیه توسط موسسه خیریه حضرت رقیه (س) تامین شده و استانداری کرمانشاه نیز با مشارکت سازمان بهزیستی ۵۰۰ مورد مابقی را تامین می کند.

مهندس بازوند در مورد ساخت ۱۵ هزار واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان نیز افزود: استانداری کرمانشاه هزار تن سیمان برای ساخت این واحدها را تامین می کند.

این مقام مسئول، نقش خیران را در تامین نیازهای مستمندان و محرومان جامعه پررنگ و موثر دانست و گفت: در حادثه زلزله ۲۱ آبان سال ۹۶ غرب کرمانشاه نیز شاهد حضور به موقع خیران و کمک‌های بسیار خوب آنان در ساخت مدارس، خانه‌های بهداشت و سایر بخش‌ها بودیم.

کد خبر 10484

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد